Još nije poznato da li će i kada poskupeti taksi prevoz u Novom Sadu, jer gradonačelnik Igor Pavličić okleva da potpiše predlog koji su mu uputili taksisti.
Gospodine, u svim normalnim zemljama se taksira sa vozilom starosti do 5 godina. Zar Vi mislite da se sa ovom cenom može za 5 godina kupiti novi auto i održavati svo vreme i plaćati poreske obaveze i ostvarivati profit? To ne može ni sa cenovnikom koji Grad treba da usvoji.
Nemojte se Vi voziti... Neka posao opadne i za 50% , opet ćemo biti u plusu u odnosu na sada. Neznam zašto se oko taksi servisa uvek diže tolika buka kada on nije neophodan ,kako sami kažete ne možemo Vas naterati da se vozite...
čoveče ja sa ovim cenama idem u minus. Kako? Lepo, popravke auta finansiram iz drugog izvora prihoda. Niste u vašoj računici naveli ko plaća troškove za lerove? (ler je kada se stranka na prozvanoj adresi ne pojavi ili kad otkaže vožnju a neće da plati dolazak na adresu). U Njujorku je jeftin taksí ali ne zaboravite da tamo za nekoliko dolara napunite rezervoar, da taksisti sipaju gorivo bez poreza, da su oslobođeni poreza pri kupovini vozila i sl...
Prvo mlad sam da otvorim preduzetnicku radnju (imam samo 24 godine), i mislim da prvo treba da naucim posao pre nego sto nesto krenem sam da radim (tako da nemam nadnicarski mentalitet), a iz vaseg i komentara vaseg kolege bih rekao da ste veoma nekulturni kad se koristite metodama vredjanja i spustanja drugih ljudi, dok sam ja iznosio samo cinjenice i informacije koje imam i koje sam dobio od ljudi koji su u vasoj profesiji, ali izgleda da bi oni svi trebali da cute kako bi ostao veo tajne koliko zaradjujete pa da onda kad povecate cene mi mislimo da je to opravdano.
Drugo. Nisam ni ljubomoran na zavistan. Slazem se za cene svega u Srbiji, ali da li vi mislite da je samo vama poskupelo sve gore navedeno a da su vam primanja ostala ista? Ja bih najiskrenije voleo da je vama 1km voznje 250 rsd, ali i da ja to mogu da platim (kao i ostali), i da mi ostane za racune i da odem na letovanje i zimovanje itd.
Svi moji komentari koje sam ostavio nisu da bi ja pokazao svoju zavist (koju nemam), nego neverovanje da i pored toga sto ocigledno da postoji zarada u vasoj profesiji vama nije dosta i trazite protekciju drzave da nam uzimate vise para, dok mi ostali treba da sedimo i da trpimo da nas vi klepate po usima, Ovo je slobodna ekonomija i cene treba da formira trziste, a ne gradonacelnik.
Vi usvojite novi cenovnik, ali se ja vasim taksijem voziti necu (a verujem ni mnogi drugi ljudi), jer cene da usvojite mozete, a mene da naterate da se vozim taksijem ne mozete (ipak je ovo jos uvek "slobodna ekonomija").
Izvinjavam se na kasnom odgovoru, putovao sam iz Beograda (to mi ogranicane tracare koje baljezgamo i nadnicarimo). Sram da vas bude obojicu!!!
Da nije Srbija zabrinuo bih se. Ali imajući u vidu da su ovde ljudi "BABE TRAČARE" ništa me ne iznenađuju ovi komentari...
ljudi činjeica je da taxi u Novom Sadu nije poskupeo 3 godine... Za te 3 godine sve je poskupelo nekoliko puta. Samo je litat evrodizela sa 80 poskupeo na 134 dinara... Evo piše vest ogrev poskupljuje 20 %... Zar mislite da taksista netreba da kupi ogrev? Zar mislite da taksista nemap orodicu i decu koju školuje? Zar mislite da su taksisti vukovi samotnjaci koji nemaju ni kučeta ni mačeta i da cele dane provode po kafanama? Ako tako mislite onda ste u velikoj zabludi.
gospodinu sa fakultetom bih samo napomenuo da za razliku od njegove plate ja sam ipak privatni preduzetnik i neradim za gazdu. Pa samim tim uložio sam neka sredstva u ovaj posao. Kada bi ti gospodine sa tvojom fakultetskom diplomom otvorio svoju firmu verovatno bi zarađivao mnogo više od taksiste. Ali dokle god budete imali taj nadničarski mentalitet radićete za 300 eura i pljuvat po privatnicima...
Ako je litar goriva 134 rsd i neka vam auto u proseku troši 10l na 100 km u gradu (što nije, jer eto i ja imam auto i znam da nema šanse da troše toliko ali zbog lakše računice neka kažemo da je toliko), to znači da sa jednim litrom benzina vi pređete 10km. Neka vam tih 10 km čini 2 vožnje (da dođete po klijenta, odvezete ga i odete do nekog stajališta do sledećeg poziva). I ako uzmemo da u proseku uzmete oko 150 rsd za jednu vožnju to znači da vam od 300 rds (od te dve vožnje) ostane 166 rsd (300-134). Ako nastavimo dalje, da servis ide u proseku u srbiji na 15 hiljada kilometara, to znači da taksista grubo u jednom servisnom intervalu obavi 3000 vožnji od po 150 rsd. To je 450000 rsd minus gorivo koje ako smo rekli da na dve vožnje ide litra, to mu dođe 1500 litara, to jest 1500*134=201000. 450000-201000=249000 Neka vam servis bude oko 30000 rsd, znači vi na svakih 15000 km imate 219000 rsd bez poreza, obaveza i lopovluka koja uzima vlast. A i ovo je samo ako vozite na benzin ili dizel, a dobra većina vas vozi na gas koji je oko 60 dinara litra.
E sad, pošto ste me već vređali da baljezgarim i da sam ograničen, moraću i ja vas da vređam da kradete od naroda, jer ako se uzme da je gore navedena računica u normalnim uslovima, a da vi jedva čekate exit, poljoprivredni sajam i ostale manifestacije da svoje vožnje naplaćujete i 10 puta skuplje, mislim da je računica onda jasna.
Da dodam samo je jedan kolega (od nas fakultetski ograničenih) sa par prijatelja osnovao taksi udruženje u jednom gradu u Srbiji i da moja računica utemeljena na činjenicama. Kao što je činjenica da je većina taksista, ne bih da generalizujem celu profesiju jer niste svi isti, neprofesionalna i bahata. Još ako se uzme da ste svi protiv uvođenja fiskalizacije da vam se ne bi moglo ući u trag kako biste što manje plaćali poreze i takse više je nego jasno da se grčevito branite i da pokušavate sebe predstavite kao žrtve a da to niste jer da ste žrtva ne biste sad sedeli za kompjuterom koji ste kupili od ničega jer po vašoj priči vi ne zarađujete ništa.
I za kraj, vi ako radite za ništa onda ne znam ni zašto radite (i ko je onda po tom osnovu od nas dvojice ograničen?), i to znači da ovaj grad ima oko 3000 ljudi (ako je verovati gradu koji kaže da ima toliko taksista) koji rade za ništa.
citam ove komentare i nemogu da prestanem da se smejem jer ovoliko gluposti nema ni u crtanim filmovima, pa dali je moguce da ljudi ostavljaju ovakve kometare i nadaju se da neko veruje u to sto baljezgaju pa napravi matematiku za 40 din. kilometar a 134 din. litra goriva pa stavi tu amortizaciju i ostale dazbine podvuci crtu i racunaj koliko ostane od za nekog ko radi svih sadam dana u nedelji po 12 sati ? matematika je cista dvaput nista je nista e toliko ostane nama a ne 60 hiljada kako si ti izbaljego to je mogao da napise samo neko ko je ogranicen a ne covek koji je zavrsio fakultet stoga cuti i budi srecan sto imas platu 60 hilada jer po vidjenom znanju sasluzujes 60 dinara !!!!!!!
Pitao sam jednog taksistu pre par meseci da mi iskreno kaže koliko on zaradi mesečno, ali ono što njemu ostane posle svih troškova. Reče oko 60 hiljada, ali to je ako radi po 12 sati dnevno.
Pa ja sam završio fakultet, svaki dan iz Novog Sada putujem za Beograd. Sve ukupno dnevno na posao mi ode 12 sati, ne mogu da biram kad ću da radim, i plata ista kao tom taksisti, a da ne pominjem da oni imaju pauze češće nego ja i da mogu da odu kući za ručak.
Pa eto ako im prođe povećanje cena, ja ću lepo da dam otkaz i da počnem da taksiram.
Samo da napomenem da nisam pitao taksistu to tek onako, nego je to bio jedan od onih taksista koji je uporno hteo da priča iako se meni nešto i nije pričalo pa sam mislio da ću ga tim totalno nekulturnim pitanjem naterati da prestane da priča. Auto je naravno bio neki stari krš koji ne znam ni kako je prošao tehnički pregled.
Pravda za Uroša. Pravda za taksiste. Pravda za političare sa duplim funkcijama. Pravda za lopove i derikože. Pravda za javna preduzeća. Pravda za tajkune.
a da grad donese odluku kolko ce kostati i artikli u prodavnicama? ja mislim da je to odlicna ideja, kakvo crno trziste, konkurencija, gluposti, i dusan silni je sve govorio kako ce sta biti, pa vidi dokle je dogurao, sto nebi i rodni tako
Nije istina da je cena za kilometar 30 din, ne idem često taksijem, ali znam da je jedan od najjeftinijih SOS 35, pa ostali idu i do 50,takođe i start zavisi od udruženja. Zar tržište ne treba da određuje cenu, zašto nametati cenovnik?
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Bez novog cenovnika mogući protesti taksista
Novi Sad
•11.08.2011.
•12:40 > 13:36
Komentari 12
NS MADE
Taksi preduEtnik
Nemojte se Vi voziti... Neka posao opadne i za 50% , opet ćemo biti u plusu u odnosu na sada. Neznam zašto se oko taksi servisa uvek diže tolika buka kada on nije neophodan ,kako sami kažete ne možemo Vas naterati da se vozite...
čoveče ja sa ovim cenama idem u minus. Kako? Lepo, popravke auta finansiram iz drugog izvora prihoda. Niste u vašoj računici naveli ko plaća troškove za lerove? (ler je kada se stranka na prozvanoj adresi ne pojavi ili kad otkaže vožnju a neće da plati dolazak na adresu). U Njujorku je jeftin taksí ali ne zaboravite da tamo za nekoliko dolara napunite rezervoar, da taksisti sipaju gorivo bez poreza, da su oslobođeni poreza pri kupovini vozila i sl...
Anonimni
Drugo. Nisam ni ljubomoran na zavistan. Slazem se za cene svega u Srbiji, ali da li vi mislite da je samo vama poskupelo sve gore navedeno a da su vam primanja ostala ista? Ja bih najiskrenije voleo da je vama 1km voznje 250 rsd, ali i da ja to mogu da platim (kao i ostali), i da mi ostane za racune i da odem na letovanje i zimovanje itd.
Svi moji komentari koje sam ostavio nisu da bi ja pokazao svoju zavist (koju nemam), nego neverovanje da i pored toga sto ocigledno da postoji zarada u vasoj profesiji vama nije dosta i trazite protekciju drzave da nam uzimate vise para, dok mi ostali treba da sedimo i da trpimo da nas vi klepate po usima, Ovo je slobodna ekonomija i cene treba da formira trziste, a ne gradonacelnik.
Vi usvojite novi cenovnik, ali se ja vasim taksijem voziti necu (a verujem ni mnogi drugi ljudi), jer cene da usvojite mozete, a mene da naterate da se vozim taksijem ne mozete (ipak je ovo jos uvek "slobodna ekonomija").
Izvinjavam se na kasnom odgovoru, putovao sam iz Beograda (to mi ogranicane tracare koje baljezgamo i nadnicarimo). Sram da vas bude obojicu!!!
Taksi preduzetnik
ljudi činjeica je da taxi u Novom Sadu nije poskupeo 3 godine... Za te 3 godine sve je poskupelo nekoliko puta. Samo je litat evrodizela sa 80 poskupeo na 134 dinara... Evo piše vest ogrev poskupljuje 20 %... Zar mislite da taksista netreba da kupi ogrev? Zar mislite da taksista nemap orodicu i decu koju školuje? Zar mislite da su taksisti vukovi samotnjaci koji nemaju ni kučeta ni mačeta i da cele dane provode po kafanama? Ako tako mislite onda ste u velikoj zabludi.
gospodinu sa fakultetom bih samo napomenuo da za razliku od njegove plate ja sam ipak privatni preduzetnik i neradim za gazdu. Pa samim tim uložio sam neka sredstva u ovaj posao. Kada bi ti gospodine sa tvojom fakultetskom diplomom otvorio svoju firmu verovatno bi zarađivao mnogo više od taksiste. Ali dokle god budete imali taj nadničarski mentalitet radićete za 300 eura i pljuvat po privatnicima...
Anonimni
E sad, pošto ste me već vređali da baljezgarim i da sam ograničen, moraću i ja vas da vređam da kradete od naroda, jer ako se uzme da je gore navedena računica u normalnim uslovima, a da vi jedva čekate exit, poljoprivredni sajam i ostale manifestacije da svoje vožnje naplaćujete i 10 puta skuplje, mislim da je računica onda jasna.
Da dodam samo je jedan kolega (od nas fakultetski ograničenih) sa par prijatelja osnovao taksi udruženje u jednom gradu u Srbiji i da moja računica utemeljena na činjenicama. Kao što je činjenica da je većina taksista, ne bih da generalizujem celu profesiju jer niste svi isti, neprofesionalna i bahata. Još ako se uzme da ste svi protiv uvođenja fiskalizacije da vam se ne bi moglo ući u trag kako biste što manje plaćali poreze i takse više je nego jasno da se grčevito branite i da pokušavate sebe predstavite kao žrtve a da to niste jer da ste žrtva ne biste sad sedeli za kompjuterom koji ste kupili od ničega jer po vašoj priči vi ne zarađujete ništa.
I za kraj, vi ako radite za ništa onda ne znam ni zašto radite (i ko je onda po tom osnovu od nas dvojice ograničen?), i to znači da ovaj grad ima oko 3000 ljudi (ako je verovati gradu koji kaže da ima toliko taksista) koji rade za ništa.
taxi djura
Anonimni
Pa ja sam završio fakultet, svaki dan iz Novog Sada putujem za Beograd. Sve ukupno dnevno na posao mi ode 12 sati, ne mogu da biram kad ću da radim, i plata ista kao tom taksisti, a da ne pominjem da oni imaju pauze češće nego ja i da mogu da odu kući za ručak.
Pa eto ako im prođe povećanje cena, ja ću lepo da dam otkaz i da počnem da taksiram.
Samo da napomenem da nisam pitao taksistu to tek onako, nego je to bio jedan od onih taksista koji je uporno hteo da priča iako se meni nešto i nije pričalo pa sam mislio da ću ga tim totalno nekulturnim pitanjem naterati da prestane da priča. Auto je naravno bio neki stari krš koji ne znam ni kako je prošao tehnički pregled.
Pravda za Uroša. Pravda za taksiste. Pravda za političare sa duplim funkcijama. Pravda za lopove i derikože. Pravda za javna preduzeća. Pravda za tajkune.
A gde je pravda za građane?
Hvala vam na prostoru.
1. Uvodjenj fiskalnih kasa
2. EURO 3 standarda
Ali su zato za povecanje cena, uvodjenje posebnh tarifa za vikend i nocnu voznju i sl.
Ti od 30 din/km ne postoje.
nsnn
Igor
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H